Managementwijziging bij Fox-IT

Delft – 5 juni 2020.

Robert Horton – directielid van NCC-group, is aangesteld als waarnemend Directeur van Fox-IT. Christian Prickaerts is aangesteld als interim-directeur Crypto, naast zijn rol als directeur van de Managed Services-activiteiten van Fox-IT.

De wijzigingen zijn aangebracht naar aanleiding van een voorstel aan het bestuur van NCC Group voor de verkoop van Fox-IT aan een externe investeerder, ondersteund door drie medewerkers van Fox-IT. Dit voorstel is afgewezen. Vanwege het potentiële belangenconflict dat door dit voorstel wordt veroorzaakt, zijn de betrokken partijen overeengekomen om uit elkaar te gaan.

Over Fox-IT
Fox-IT voorkomt, onderzoekt en vermindert de ernstigste bedreigingen van cyberaanvallen, datalekken of fraude met innovatieve oplossingen voor overheid, defensie, politie, vitale infrastructuur, banken en grote bedrijven wereldwijd. In zijn aanpak combineert het bedrijf slimme ideeën met technologie om innovatieve oplossingen te bieden die zorgen voor een veilige samenleving. Fox-IT ontwikkelt producten en oplossingen op maat om de beveiliging van gevoelige overheidssystemen te waarborgen, industriële netwerken te beschermen, online banksystemen te beschermen en strikt vertrouwelijke gegevens te beschermen.

Contactpersoon voor de pers:
Communicatie & PR
M: +31 (0) 6 29 45 48 42